Deck the halls with bows of holly, fa la la la la, la la la la 🎄

30 november 2019 - Upplands Väsby, Zweden

Nog maar één dagje en dan is het alweer december! Aan de ene kant leek november voorbij te vliegen, maar aan de andere kant hebben we zoveel donkere dagen gehad, dat het net één grote winterslaap leek. Iedereen in de trein was aan het slapen en op werk iedereen aan het gapen. We hebben in de hele maand maar ongeveer 16 uur licht gehad, dus dat is nog geen uur per dag! En dat was bij mij dan ook flink te merken, ook al slikte ik nog zo goed mijn vitamine D, haha.

Echter! Gisteren hebben we onze eerste echte sneeuw gehad, die er vandaag nog ligt! En nog beter: ook de zon heeft zich weer laten zien vandaag! Om eerlijk te zijn was ik echt even vergeten hoe dat voelde, met elke dag een dikke grijze wolkenmassa en massa's regen 🌨. Vandaag dus optimaal gebruik maken van het feit dat de zon schijnt!

Verder duurt het nog 1 week voordat de verbouwing klaar is en we eindelijk weer water hebben (en een nieuwe badkamer en onze keuken weer terug). Ik kan niet wachten!🤯

Volgende week komen Floor en Mea op bezoek, heb ik een optreden met het koor voor het luciafeest waarbij we een engels, zweeds, albanees en italiaans nummer gaan zingen (en senorita van Shawn Mendes haha)! Het belooft een leuke, volle week te worden met hopelijk heel veel mooie nieuwe herinneringen! 🙌

Hieronder nog wat mooie foto's die ik de afgelopen dagen heb genomen:

odenplaannkthIMG_20191129_092023 mooie maan!klaar voor optreden volgende week! douchen op de unii

Wees dankbaar voor de mensen om je heen, het is allemaal niet zo vanzelfsprekend als het lijkt 💝!

1. Carool:
    30 november 2019