Een positieve noot 🎵

13 november 2019 - Upplands Väsby, Zweden

Nadat er de afgelopen weken veel vervelende dingen zijn gebeurd, kreeg ik gisteren te horen dat ik mijn afstudeerstage mag doen bij Ardena! En dat terwijl er maar 1 positie is op de afdeling waar ik graag wilde werken! Dat is zeker iets waar ik heel erg naar uit kijk 😁. Ik heb het in ieder geval goed gevierd met Ben&Jerry's haha. Ook is vorig weekend de eerste sneeuw gevallen, yes!

vieren dat ik aangenomen ben bij ardenaaaIMG_20191110_141259first snooow IMG_20191110_141157

Verder is de verbouwing in volle gang:

liftpech verwarming weg IMG_20191108_170713blank de verwaming is er klaar voor om vervangen te worden

Vanaf volgende week hebben we drie weken geen water. Dus geen wc, wasmachine en douches. Echter hebben ze vandaag al de wasmachine afgesloten, dus hebben we vandaag de was al gedaan in het gebouwtje verderop:

first time doing laundry

We vinden het één groot feest (maar niet heus ahhaha) 🥳

To be continued...

2. Miriam:
    Hahah dankjewel! 🤪
  3. L Schutte:
    Toppertje.. Goed gedaan.
    Tijd voor oorwarmers zie ik. ;)
    Groetjes Linda.
  4. Miriam:
    13 november 2019
    Ja, de winter komt er zeker aan! 🥶
  5. Opa van ommeren:
    13 november 2019
    Je bent een overlever. Toppie Miriam, je redt het wel!
  6. Miriam:
    Dankuuu 🤗
  7. Carool:
    Mooie wasruimte. 🤓👍
  8. Miriam:
    13 november 2019
    Ze hebben 16 wasmachines en 2 drogers. Maar je moet je wasmachines boeken. En het kan heel druk zijn 🤣👍🏻
  9. Silvia Hillebregt:
    14 november 2019
    Super Miriam dat je je afstudeerstage hebt kunnen regelen op deze manier. Gelukkig iets positiefs!! Dat gaat vast helemaal goedkomen.
    Heel veel sterkte volgende week zonder water..........😉
    En geniet van de sneeuw, dat hoeven we hier niet te hebben, brrr!!
  10. Miriam:
    14 november 2019
    Dankjewel! Nu is het vooral regen en geen sneeuw. Al is sneeuw wel leuker natuurlijk 🤪