Hersenspinsels

27 oktober 2019 - Upplands Väsby, Zweden

Sommige mensen zullen misschien denken dat het makkelijk is als je weggaat. Je kiest er immers zelf voor om weg te gaan (uitzonderingen daar gelaten). Ik heb er inderdaad zelf voor gekozen om stage te lopen in het buitenland. Betekent dat dat het makkelijk is om weg te gaan? Dat je thuis niet af en toe heel erg kunt en mag missen? Als je berichtjes van het thuisfront ontvangt en ziet en leest dat het goed met ze gaat doet dat je aan de ene kant goed, er lijkt niet veel veranderd. Aan de andere kant mis je het daardoor juist nog meer. Mensen die ziek zijn en waar je geen grip op hebt, omdat je zover weg bent. Mensen die overlijden... Je kan er niet voor ze zijn en dat maakt het zeker niet beter. Het laat je nadenken over het leven dat je zelf leidt. Je wilt er alles uithalen. Dankbaar zijn voor de mensen die je om je heen hebt. Mensen die van je houden en waarvan je weet dat ze er altijd voor je zullen zijn, ook al ben je nog zover weg...

Misschien komt het omdat ik nauwelijks zon zie met dit weer hier. Het is hier terwijl ik dit schrijf namelijk al compleet donker is en binnenkort wordt het al rond 15.00 donker. Het gaat super snel. Ik probeer zeker te genieten van de tijd die ik hier heb, want er komen leuke tijden aan: halloween, kerst en ga zo maar door! Maar weet dat ik aan jullie denk en dat ik me in gedachten met jullie meedraag. Ik hou van jullie 💖

1. Carool:
  4. Miriam:
    Dankjewel 🥰
  5. Opa van ommeren:
    27 oktober 2019
    Troost Lieverd, vanmorgen hier de klokken een uur teruggezet. Hier is het nu ook pikkedonker. Vind ik wel gezellig en krijg hier dus geen dip. Wel gaan we langzaamaan de winter in en en gaat de verwarming weer aan. Bedankt voor al die leuke foto's. Fijn dat Bram bij je kon zijn. Recht zo die gaat!
  6. Miriam:
    Inderdaad super fijn dat Bram bij me was ja! 🤗
  7. L Schutte:
    28 oktober 2019
    Lieve Miriam,
    Je schrijft een mooi blog. We zijn in gedachten bij je. Je doet het zo goed. Ondanks die malle dingen zoals een tekenbeet. Ook al is het donker, er zijn altijd lichtjes die je verwarmen. Daarom kan een donkere tijd ook mooi zijn. Herfstkleuren, paddenstoelen, de geur van appeltaart, pepernoten, hutspot met rookworst, kaarslicht en ga zo maar
    door. Een beetje melancholiek zijn hoort daar ook bij. De foto's laten een fijne tijd zien en een prachtig land. Fijn dat je ons zo op de hoogte houdt.
    Knuffels van ons uit Haalderen. :)
  8. Miriam:
    2 november 2019